Azian Hasan

Memperkenalkan E-Book Resipi Kek Cepat Mudah

Posted on: March 3, 2009

Salam semua,

Mahukah anda menghasilkan kek dengan cepat dan mudah? Pasti ramai yang mahu, betul tak? Tetapi membuat kek bukanlah semudah yang disangkakan. Orang yang mahir di dapur pun sering kali merungut kerana membuat kek adalah proses yang merumitkan, melecehkan dan memakan masa yang lama. Saya sendiri pun mengalami keadaan seperti itu.

Saya memang meminati membuat kek sejak saya belum berkahwin lagi. Seronok rasanya bila orang memuji kek buatan sendiri. Tambah mengujakan bila rakan-taulan serta saudara-mara mula menempah kek daripada saya walaupun pada asalnya saya hanya tahu  membuat satu jenis kek sahaja. Oleh kerana minat yang mendalam maka dengan dorongan suami saya mula mempelajari ilmu membuat kek ini secara serius dengan pakar-pakar kek. Ribuan ringgit saya laburkan untuk mendalami ilmu membuat kek ini.Saya berguru dengan ramai orang pakar. Asal ada kelas yang menawarkan pembelajaran kek terbaru, pasti saya akan mendaftar. Hasilnya kini saya memang agak mahir membuat kek.

Tetapi saya mendapati bahawa kebanyakan proses membuat kek ini agak  melecehkan. Dan saya mula tertanya-tanya, mengapa membuat kek perlu menjadi satu proses yang rumit? Yalah, dengan bahan-bahan kek yang pelbagai, peralatan-peralatan membuat kek yang bermacam bentuk serta peraturan membuatnya yang berbeda-beda mengikuti jenis kek, proses membuat kek memang boleh memeningkan kepala.

Dan saya juga mula terfikir, kenapa perlu mengeluarkan wang yang banyak hanya untuk belajar membuat kek?

Dengan kesedaran itu saya telah berusaha untuk mencipta respi-respi kek yang lebih mudah dan cepat dibuat dengan hasil yang membanggakan. Saya menghabiskan masa hampir setahun mencuba dan mengubah-suai resipi-resipi kek agar ia menjadi mudah dan cepat untuk disediakan.

Hasilnya ialah Koleksi Resipi Kek Mudah Cepat yang memaparkan 15 jenis resipi kek berbeda dan lazat. Saya pasti dengan hanya berpandukan resipi yang ada ini anda akan mampu menghasilkan sebiji kek yang lazat dan pasti orang akan memuji kesedepan kek anda. Malah, jika anda bercita-cita untuk berniaga kek, kek-kek yang mudah ini juga sesuai untuk dijual kepada khalayak ramai. Kenapa? Sebab ia pasti sedap. dan anda tidak perlu bersusah-payah menggunakan pelbagai kaedah dan peralatan untuk menghasilkan kek sebegini.  Hanya masukkan kesemua bahan ke dalam mangkuk dan putar menggunakan hand-mixer. Begitu mudah, kan?

Dari Dapur Azian Hasan

coverkekfinal


Antara resipi-resipi kek yang terdapat di dalam mini e-book ini adalah:

Kek Warna-Warni

Kek Pasir Bersos Ceri

Kek Oren Berkas-kas

Kek Kopi

Kek Strawberri

Kek Lemon Kelapa

Kek Halia Bermadu

Kek Kuning Bersalut Coklat

Kek Beri Biru Crumble

Kek Red Velvet Berkeju

Kek Pandan Kelapa

Kek Coklat

Kek Kelapa Madu

Kek Pisang Gula Hangus

Brownies

cakes15


Bagi anda yang ingin memulakan bisnes kek dari dapur, ini adalah peluang terbaik untuk anda, anda tidak perlu membuang duit untuk menghadiri kelas-kelas membuat kek, membeli perlalatan kek yang lengkap dan membeli bahan-bahan kek yang pelbagai.  Anda juga dapat menjimatkan masa anda.  Tak perlu lagi menghabiskan banyak masa di depan ketuhar dan anda boleh peruntukkan banyak masa untuk tujuan promosi dan lain-lain.  Jangan ketinggalan!

Resipi kek cepat-mudah ini diberi sebagai Bonus pembelian E-book Dapur-Lubuk Duit Anda. Pembelian melalui pakej ini dengan harga yang berpatutan akan membantu mereka yang berhasrat untuk berkecimpung di dalam bisnes ini.  Bagi mereka yang hanya ingin memiliki e-book resipi kek cepat-mudah ini, anda tak perlu risau kerana harga yang kami tawarkan bersama pakej adalah jauh lebih murah dari harga e-book resipi itu sendiri.

Untuk membuat pesanan, sila klik disini



3 Responses to "Memperkenalkan E-Book Resipi Kek Cepat Mudah"

“Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia.” (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya….dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

hai,,,,,,

Salam Perkenalan….

Leave a Reply

Kalendar

March 2009
M T W T F S S
« Feb   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
rk.ph
Bookmark and Share

Favourite

Top Clicks

  • None

Archives

