Azian Hasan

Mari kita mulakan

Posted on: October 9, 2008

Hi semua,

Jika anda pernah melawat blog saya mrsgoodthingshome.blogspot.com, anda pasti terkejut kenapa saya nak tukar blog?  Jawabnya tidak..saya masih mengekalkan blog yang lama dengan stail yang sama. Blog tersebut adalah cubaan saya yang pertama dalam dunia berblog.

Saya mengharapkan blog ini akan memberi kelainan dari segi perspektif yang akan saya tekankan nanti.  Saya juga mengharapkan blog ini akan banyak membantu saya dalam mengharungi bisnes saya yang baru mula nak bergerak.  Blog ini masih dalam era pembinaan, basic lagi dan banyak yang saya perlu belajar untuk menjadikan blog ini ‘ gempak’.

Hasrat saya untuk menulis seberapa banyak artikel yang akan membantu khususnya kepada surirumah yang ingin berbisnes.

Semoga anda akan terus memberi sokongan padu kepada saya dan saya mulakan dengan ucapan jutaan terima kasih.

Wassalam

Azian Hasan

1 Response to "Mari kita mulakan"

Yan,
Congrats and InsyaAllah this blog wil be a reference point for many especially the home makers. Good Job!

Leave a comment

Kalendar

October 2008
M T W T F S S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
rk.ph
Bookmark and Share

Favourite

Top Clicks

  • None

Archives